Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ψηφίστε με (δε σικουαλ)

τέσσερις μήνες πέρασα
δεμένος με ζωστήρες
με τάματα εχόρτασα
απ' τους εθνοσωτήρες
ήλθε και πάλι η στιγμή
για νέες εκλογές
για να σας κάνω την τιμή
μαζεύω υπογραφές
απο γιατρούς καθηγητές
και από νοσοκόμους
απο οδοκαθαρηστές
παπάδες κι αστυνόμους
να πάρω σύντομη άδεια
να βγώ να εκτεθώ
στων εκλογών τα στάδια
και να πολιτευτώ
τό έμαθα το μάθημα
θα κρύβω τις αλήθειες
θα τεμπελιάζω ράθυμα
θ' αλλάξω τις συνήθεις
θα πάρω άφθονα φτερά
τ' αυτιά να σας θωπεύω
με ψέματα αστραφτερά
κουρσάρες θα ιππεύω
χαβιάρι μπρικ και σολομό
θα τρώγω όλη μέρα
άγευστα είν' το' μολογώ
μα δεν τα κάνω πέρα
και τις ρεμούλες θα' χετε
μα και τα τυχαιρά σας
θα πάρετε ότι θέλετε
κι εσείς με τη σειρά σας
αυθαιρεσίες άφθονες
γκρίζες νομοθεσίες
τακτοποιήσεις άνομες
υπόγειες νουθεσίες
στου ιδρύματος τα όρια
αμέσως θα επιστρέψω
πολιτικής απόρροια
τις δάφνες μου να δρέψω


αφιερωμένο στη μαριάννα (πρώην γητεύτρια) που με ξανακολλησε το μικρόβιο.. και εκδικούμαι την ποίηση (εκ του προχείρου)..

6 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Φανταστικό! :) Μπράβο βρε συ! έσκισες! Και σαν περιεχόμενο, αλλά και τεχνικά μου αρέσει πολύ.
Χίλια ευχαριστώ για την αφιέρωση!
Έχεις την αγάπη μου πάντα.

Σε φιλώ!

koulpa είπε...

χαχα μαριάννα μου
ευχαριστώ..:):)
ε πως; να μην ξεχνιόμαστε..:):)
κι εσύ μαριάννα μου αν και χαθήκαμε.. με την μείωση της απόστασης..:):)
φιλιά συντοπίτικά:):)

maya είπε...

σιγά τον πεινασμένο !!!
κάτι μπρικ και κάτι σολωμοί ?
ε δεν !

στο υπόλοιπο να ξέρεις,
δεν εκδικείσαι την ποίηση .
την μαλακία εκδικείσαι ...
που μας σερβίρουν συνέχεια
και νομίζουν ότι θα την καταπιούμε
χαμογελώντας χαζά ...

καλά πας!
νάρθω ?

υγ.σβήσε το πριν .
εγώ ήμουν .

koulpa είπε...

χαχαχα πεταλούδι μου
λόγω πείνας θα παρεισφισαν..:):)
χαχα δε θέλω να σε στεναχωρήσω.. αλλά η παγκόσμια πολιτική σκηνή δείχνει ότι η συντριπτική πλιοψηφία αυτό κάνει..:):)
εγώ στο ηδριμά μου.. θα ενέβεις κι εσύ; α ναι καλέ αφού τα συμφωνίσαμε στο "ψηφίστεμε 1." :):)
καληνυχτούδια κι από εδώ:):)

ΗΩΣ είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
καλά, δεν ιδρύουμε ένα κόμμα;;; Χρυσές δουλειές θα κάνουμε! Εδώ άλλοι χαρίζουν οικόπεδα και χρέη, εμείς κάτι δεν θα βρούμε να τάξουμε; τί στην ευχή;

koulpa είπε...

xaxaxa ΗΩ
πες το ψέματα.. έτιμος είμαι.. δε βλέπεις.. μαθαίνω και τα κόλπα.. :):)
καληνύχτα :):)